torsdag 21 januari 2010

Söta hjärtan på personlig handduk.

Jag har fastnat för de härliga prickarna, som man kan se lite varstans hos tjusigt, och tjusigt design.

Med lite prickigt bomullstyg sydde jag på ett sött hjärta på en av våra handdukar.
I vår simhall är det många som har de enfärgade handdukarna i rött, turkos och svart. För att framför allt barnen ska känna igen sin handduk, förutom att det står deras namn på, har jag här sytt på hjärtat som applikation. Det blev jättebra.




Nu tänker jag mig att det kanske är flera som skulle vilja ha liknande "symbol" på sina handdukar. Jag erbjuder att sy hjärtan i tyg (gärna prickigt) som stämmer bra till de enfärgade handdukarna.
Färger som finns är: svart, röd, turkos & vit.
Handdukarnas storlek är 50x100cm eller 70x140cm
Pris är 55 för den lilla och 75 för den stora handduken.



Bra present inför Alla Hjärtans Dag, till en vän, antingen att bara hänga snyggt i badrummet, eller ta med till träningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du visar att du varit här...