måndag 18 januari 2010

Blombrosch

Jag tycker om enkla blommor, för ett tag sedan hittade jag filtblommor i olika storlekar.
Eftersom jag också gillar att pärla, har jag ett ganska stort pärlförråd, och de är väl sorterade i färger och storlekar, samt typ av pärlor.

Här har jag broderat på glaspärlor i rött resp svart på röda och svarta filtblommor. På baksidan är där fastsytt en broschnål med spänne.



Du kan köpa broshen här genom bloggen genom att maila mig tjusigt@tjusigt.nu, och den blir din för 65kr inkl frakt inom Sverige.

2 kommentarer:

  1. Jag gjorde bakgrunden i photoshop, likaså hennes header. Säg gärna till om du behöver hjälp med bloggen! Jag brukar dona med bloggdesign när det finns tid över bara för att det är så kul :)

    SvaraRadera

Kul att du visar att du varit här...